Sunday 30 December 2012

Gelagatku dihari pendaftaran



Hari nie aku dah rasekan mood sekolah...Pagi tadi aku pergi ke School untuk Daftar masuk ke Form seterusnya...segala rindu dekat kawan kawan dah terubat..memang happy gileerrr arr..tahap gaban pon adee ..hahahaa...

hehehe...:) Pagi td dah pergi Daftar utk masuk form seterusnya..Korang nak tau takk ??...pagi tadi mase nak pergi daftar tuu memang hujan lebat gilee..sampai buku pon dah basah lencun...

Dan aku x boleh tahan dengan budak form 1...nak tergelak habis aku tadi...nasib baik aku control..Ade laa budak nie,dia excited gile nak masuk kelas sampai kan die tak sedar ade tempat yang licin dan dipenuhi air...dia lari sekuat kuatnye ( kononnye gembir laaa nie ) hahaha..Lepas tu die tergelincir dalam kelopak air...Habis baju seluar baru dia basah..nasib baik laa aku tanye dia,Ade Baju Spare ke dik ?? nasib baik die cakap ade selai...( kononnya aku nie pemurah laa orangnye..puii)..hahaah:P


My Story plak -> kalau you Allzz nak tau...Kelas aku adalah kelas Dot dot dot dan kelas aku tu kelas Number One..( cehh..belagak gile punye ) hahha...:) mau x berlagak..dah first time duk kelas Number One..dulu dulu tu aku duk Kelas ke-2,ke-3 jee..nie dh Numberrrrrrrrrr One ..hahahahaha :P

Ok laaa..setakat nie jee..waa..Excited laa weyy..x tau nk cakap mende dh...nk gi makang kepok lekor jap..sedap gork ork..ujang ujang gining..duk keloh bowoh bangsar...Joommmm...byeee

3 comments:

  1. selamat kembali ke sekolahh ... :) blaja rerajin yee ....

    ReplyDelete
  2. wahh, form brapew ni?
    kite pulak sejak skola menengah tak pernah merase duduk kelas ke-2 atau seterusnya. asyik pertame jek. =='

    ReplyDelete