Saturday 29 December 2012

Hari Yang Aku Paling Sakit Hati




Time-time beginilah nak suruh buat tu la nie laa...Sehari suntuk dah aku buat kerja...Memang penat giler Orrghhh...Fuhhhh...Malam nie pulak nak suruh kemas tu la nie laa padahal orang lain yang buat...~~aku jugak yang kena !!...Nasib laa Amirun hoooiii...sabor jee laa aku...~~ :-P menyampah

Yang-kedua pulak..lepas kemas suruh aku pegi beli nasik laa,Burger laa..yang paling aku menyampah lagi,adee kee nye suruh aku pegi beli Pizza ... Woii..aku nak bagi tau kt hampa nie..Hang ingat nk beli Pizza macam nak beli Aiskrim potong dekat rumah Cik Jah ke apee...Cerr pikir laaa weeiii.. dah la duk menunggu sejam dua jam nak beli Pizza tuu.......Puiii

Nie lagi satu nak habaq aiiihh,,dah laa hang tu duk relax atas sofa Mak Hang tu....duk suruh tu laa nie laa...harghhh

Tuhan Saje laaa yang tahu keadaan aku ketika ini..~~Bertapa meyampahnye aku dengan hampa semua....Memang x da' perasaan langsung

No comments:

Post a Comment