Saturday 29 December 2012

Mood Malas nak ke Sekolah





                                                     Askum  kawan :)
                                                .........~mood Malas~........
Rase sekejap je cuti skolah taon nie......rase x sampai sebulan lebih cuti...Aku rase x sampai sebulan jer cuti skolah nie...memang rase sekejap jeeee...waaaaaaaa........aku nak cuti lagiiii....mohon pihak Pelajaran Malaysia sambung cuti sebulan lagi..~~!hahahaha....

Lusaaaaa~~dah sekolah dah...Esok nak pergi daftar masuk Form seterusnya .. penat weyyyy..dah laaa aku nie pemalas orangnye.....Lagi-lagi laa masee nak ambik buku...Dah laaa berat,bnyak plak tu...kalau laa aku ade Maid boleh laa suruh dia bawa'..senang skit kerja akuu..hahah~~nasib badan laa..


Tuhan saje yang tahu bertapa penat dan malasnye aku ...Tp takpe laa..Nak buat macam mane dah kerje aku menjadi seorang pelajar..Kita kena teruskan juga ,,lagi lagi taun depan ( 2013 ) aku ambik peperiksaan yang penting juga' bagiku...saboo je laaa.....haaarghhh :(


Takpe laa..setakat nie je laa.kejap lagi nak kluar pegi Gym kejap...nak tambahkan Fitness body ku ini..hheheh...ape ape pon....Good Luck ( ucap dkt diri sndiri ) ...byeeeee...Peace Yawww:)

2 comments: